Giordano Slacks
Client
Giordano
Giordano
Categories
Integrated Campaign
Product Naming
TV Commercial
Integrated Campaign
Product Naming
TV Commercial
Giordano Slacks have long been a signature product of the brand, loved for their exceptional fit and comfort. In Fall 2018, a new video campaign was launched under the slogan “Know The Body”, reflecting the brand’s deep understanding of the Korean physique and its commitment to quality apparel. The campaign showcased three models dancing freely in Giordano Slacks, highlighting the effortless style and freedom of movement the product offers.
지오다노 슬랙스는 탁월한 착용감과 우수한 핏으로 오랜 시간 대중의 사랑을 받아온 브랜드 대표 아이템입니다. 2018년 가을, ‘몸을 안다(Know The Body)’라는 슬로건 아래, 한국인의 체형을 가장 잘 아는 브랜드로서의 자신감을 담은 광고 영상을 선보였습니다. 세 명의 모델이 지오다노 슬랙스를 입고 자유롭게 춤추는 모습을 통해 제품의 경쾌한 매력을 표현했습니다.
지오다노 슬랙스는 탁월한 착용감과 우수한 핏으로 오랜 시간 대중의 사랑을 받아온 브랜드 대표 아이템입니다. 2018년 가을, ‘몸을 안다(Know The Body)’라는 슬로건 아래, 한국인의 체형을 가장 잘 아는 브랜드로서의 자신감을 담은 광고 영상을 선보였습니다. 세 명의 모델이 지오다노 슬랙스를 입고 자유롭게 춤추는 모습을 통해 제품의 경쾌한 매력을 표현했습니다.
브랜드의 헤리티지를 함께 해온 정우성은 예상치 못한 춤을 통해 신선한 반전과 함께 특유의 신뢰감을 전달하며 무게감을 더했고, 장기용과 황세온은 젊고 자유로운 에너지로 동시대 소비자와의 공감대를 형성했습니다. 이들의 안무를 지도한 무용가 김설진과 함께한 디지털 영상에서는 꾸밈없는 생동감과 감정을 더욱 진하게 느낄 수 있습니다.