SAERO BRAND SPACE
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우리는 제로 슈거로 산뜻하고 부드러운 맛을 구현한 새로운 타입의 소주, SAERO의 브랜드 성격을 강화하기 위해 브랜드 웹사이트를 제작했습니다. 국내 최초로 선보이는 제로 슈거 소주라는 점을 강조하고, 오프라인 공간인 SAERO MUSEUM과의 연계를 통해 소비자가 온·오프라인에서 브랜드를 입체적으로 경험할 수 있도록 기획한 프로젝트입니다.
We created the official website for SAERO, a new type of soju with a crisp, smooth taste and zero sugar—designed to strengthen the brand’s distinct identity.
Positioned as Korea’s first-ever zero-sugar soju, SAERO redefines the category.
Together with the SAERO MUSEUM, a physical brand space, the project invites consumers to engage with the brand both online and offline through an immersive and seamless experience.