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SAVENCIA
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Say Cheese Digital Campaign
Say Cheese Digital Campaign
세계적인 유제품 기업 SAVENCIA는 다양한 치즈 브랜드를 보유하고 있어다양한 브랜드를 효과적으로 커뮤니케이션 하기 위한 별도의 세계관 설정이 필요했습니다.치즈 = 즐거움 이라는 메시지를 전달할 수 있는 SAY CHEESE CLUB 이라는치즈를 사랑하는 사람들을 위한 브랜드 세계관을 설정했습니다.
We Created a Universe Where Cheese Means Joy.
SAVENCIA, a global dairy powerhouse, owns a wide range of cheese brands—each with its own identity. To communicate them more effectively, we developed a unifying brand universe: the SAY CHEESE CLUB.
We built a joyful world for cheese lovers, where every product could speak with one voice—fun, friendly, and full of flavor. At the heart of this universe is a simple message:
Cheese = Joy.
From storytelling to visual design, SAY CHEESE CLUB brings together SAVENCIA’s diverse portfolio under one emotionally engaging, consumer-facing identity.
We Created a Universe Where Cheese Means Joy.
SAVENCIA, a global dairy powerhouse, owns a wide range of cheese brands—each with its own identity. To communicate them more effectively, we developed a unifying brand universe: the SAY CHEESE CLUB.
We built a joyful world for cheese lovers, where every product could speak with one voice—fun, friendly, and full of flavor. At the heart of this universe is a simple message:
Cheese = Joy.
From storytelling to visual design, SAY CHEESE CLUB brings together SAVENCIA’s diverse portfolio under one emotionally engaging, consumer-facing identity.
Say Cheese의 자체 인스타그램 채널을 만들고,
별도의 캐릭터, 콘텐츠를 개발해 팬들과 소통을 진행했습니다.
치즈를 사랑하는 크리에이터들과 함께
더 확장적인 Say Cheese PPL도 진행했습니다.
별도의 캐릭터, 콘텐츠를 개발해 팬들과 소통을 진행했습니다.
치즈를 사랑하는 크리에이터들과 함께
더 확장적인 Say Cheese PPL도 진행했습니다.
SAVENCIA PPL